Thursday 10 July 2008

ohh jess
r2 hommiku tsikk kisub juba teise mehega tülli
mihkliga eriti just
aga ei, mõlemaga siiski
"ma ei vaidle teiega enam!!!"
kui ikka kahel mehel sarnased nimed on, siis nad ju peavad vennad olema, ometigi!
kust sina tead? ma olen tänavamuusik olnud. (in your face)
miks nii vähe siis? mulle 600 kroonist nädalas piisas.

aga ma muidu käisin emme paki järel postkontoris
ja juba hommikul vara mingi mees lõugas seal
point oli selles, et tüüp arvas, et teenindaja peab tema eest sellel pakilehekesel andmeid kirjutama.
aga ei pea ju. aga tema lõugas.
ja siis üks pensi-muti kiitis veel takka, et tema tuleb ikka selle teise kassa juurde, siin vanemad teenindajad ja noh parem on. aga see nö vanem teenindaja kaitses nö nooremat teenindajat. ja minu eest naisklient ütles ka, et teenindaja elu pole lihtne ikka. ei ole jah. kui sellised egodega inimesed ringi liiguvad, kes ootavad, et neile vastu ei vaieldaks ja kõike tehtaks nii nagu nemad tahavad.

No comments: