Saturday 5 July 2008

gibberish about alex kirjutas oma eesnime mu fotole

ärkasin lõpuks üles. magasin kella kaheni. lugesin nats blogtreest teiste juttu franzu kohta. kõik hullult sillas.
mulle ka meeldis pehmelt öeldes. olekski imelik, kui mu lemmikbänd mulle ei meeldiks. või noh suht kõige kauemaaegsem lemmik.
rahvast oli s*taks. mulle meeldis see, et lõpupoole jäi aga rahvast vähemaks. siis ei pidanud enam nügida saama. sest osadele ju nii meeldib kogu aeg ringi tõmmelda. aga see selleks. nagu siim ütles, siis sinna ei saa midagi teha. aga kõige ilusamini läks must mööda üks inglise noormees, kes ilusasti koputas õlale ja küsis, kas ta võib over the corner minna. jaaa muidugi võid.
äge oli jah. kõik uued lood olid nii hästi ära tunda. ja noh seda mitte ainult mulle, kes ma pm´iliselt kõiki nende lugusid tean. siimule olid ka, kes ff´i tegelt ei kuulagi. uued olid olid hoopis teistsuguse kõlaga. niiet peab siis uut plaati ootama.
aga septembris tuleb ju eestisse We Are Scientists. mina soovitan igal juhul. halb on muidugi see, et nad tulevad rem´i soojendama. pilet ka siis kallis on... ma nats kuulan nüüd nende uut plaati. selle aasta plaati.

aga see pilt seal üleval onju!
ma ju rääkisin alex´iga. Alex Kapranos´ega. how cool is that?!
ja ma nüüd wikipediast vaatasin, et ta 36 on. fakk, ta on üks vähesaid kobekaid 36. aastaseid. ta kõige vanem neist seal.
ja nüüd ma tsekkisin täpselt üle, mis lugusid kitarrimees nick laulab. norm.
ja alex ju kirjutas oma nime sinna fotole, kus on nende singel, mille ma iirimaalt ostsin. nii hea, et ostsin! siis ma ju veel ei teadnud, et FF siia tuleb.
see oli ikka nii hea, et siim just siis läks süüa tooma ja nägi, et bändimehed seal autogramme annavad. ja seal ei olnud üldse hullult palju rahvast. kaval neist hiljem välja tulla...

nii aga nüüd võiks nats päikest võtta ja siis õhtu poole schillingule minema hakata.

No comments: