Thursday 31 July 2008

gibberish about 08.08.08.

ma ei ole mitte kunagi nii palju tahtnud puhkusele minna, kui ma praegu tahan. see suvi ma mõtlen siis.
mul ei tule meelde, kas ma eelmine suvi üldse puhkasingi. noh pikalt. päriselt. pikk nädalavahetus ei loe.
aga noh september oli vaba mul. aga september ei ole ju suvi ka.

aga pm´iliselt on see normaalne, kui puud tulevad kell 6:35? hommikul. täna tulid. isegi mu emme jaoks oli see liiga varajane kellaaeg.
aga nüüd õhtud sisustatud.
ja maal hakatakse laupäeval katust panema. laupäev sisustatud. ja pühapäeval on otepääl võistlus ja pärast äkki lähme võrru ühte ratast vaatama, et miks ta nii odav on. pühapäev sisustatud. ja esmaspäeval tööle tagasi.

ja ka minu jaoks on 08.08.08. tähtis päev. vot.

3 comments:

ploomike said...

eelmine aasta käisid sa iirimaal ja mina tegin mitu päeva üksi tööd, sest pille oli ees. ja kedagi rohkem ei olnud. haah.

ailen said...

kus siis küll teised olid...
:-S

ploomike said...

ka puhkusel... või haiged...igatahes pille oli ka tööl...