Thursday 3 July 2008

AVIS´e autorent vihkab jalgrattaid

esimest korda on mul tõelist hea meel, et meie kontor siit majast ära kolib
miks?
eellugu sai kirja eile. pm´iliselt teadsin ma juba siis, et tegemist on eellooga
mul oli õigus.
tulin täna taas tööle. taas oli mu tavapärane koht esimese korruse käsipuu juures hõivatud. (mul on selline tunne, et keegi esimese korruse kindlustus- või töörendifirmast on hakanud ka rattaga tööl käima. väga tore minu arvates.)
tassisin teist korda oma ratta teisele korrusele. kohe sain maakleritsikkide kurjade pilkude osaliseks. panin siis oma ratta lukku ära. ja siis tuli teise korruse teisest kontorist üks pikk mees välja. ütles kohe, et "kas eile ei saanud juba öeldud, et siia ei panda ratast?!"
kuri mees oli.
mina, et miks?
et "me ei taha, et meie kontori ees on ratas!"
?!?!
ausõna, mina ei saa aru, mis põhjustab sellist vihkamist?
siis see mees ütles, et nad räägivad majahalduriga. sinna juurde ta tegi seda ameeriklaste fingers crossed liigutust. ja tegi seda veel mõlema käega. et ärgu ma kohe üldse lootkugi, et see asi veel niimoodi jääbki!
ja siis ma ütlesin talle, et me nagunii lähme siit majast minema varsti, et pm mul suva, kellega ta mida räägib (nii ma muidugi talle ei öeldnud, noh seda suva osa. aga tunne mul täpselt selline.)
ja siis ma hakkasin ära minema. kuna ma sealt trepikojast ei saa meie kontorisse sisse minna (tööpäev veel alanud polnud ja uks käib seest poolt lahti, kedagi tööl veel polnud nii vara.) hakkasin ma hoopis trepist alla minema. mees, kohe, et "ah, mis sa isegi ei tööta siin majas või?!"
mina siis, et ma ei saa siit poolt kolmandale korrusele kontorisse minna ja näitasin käega ametikäigu poole.

ega ma muidugi ei saa kindel olla, et ka uues majas rattavihkajaid ei ole. aga ma siiralt loodan, et seal on normaalsed rattahoidjad ja neid rattahoidjaid on piisavalt. juba praegu on näha, et kaubamaja juurde ei mahu kõik soovijad oma rattaid lukustama.

nii. aga kus siis sellised rattavihkajad töötavad?
iroonilisel kombel töötavad sellised inimesed nagu too pikk kuri mees - autorendiga tegelevas äriühingus! autorendiga!
!!!
tegemist on AVIS´ega
vaatasin nende kodulehte.
sealt leiab näiteks järgmist (tsiteerin ja kopeerin sealt):
Ühiskond
Tegutseme vastutustundliku ühiskonnaliikmena ning järgime oma tegevuspiirkonnas kehtivaid seadusi. Tunnistame ja austame kohaliku elanikkonna eluviisi, iseloomu ning kombeid.
Keskkond
Adume oma sotsiaalset vastutust inimeste tervise ja turvalisuse ning keskkonnakaitse ees. Järgime täielikult sellealast seadusandlust ning tegeleme aktiivselt keskkonnakaitse- ja ohutusteemadega.

ja teine äriühing, mis teisel korrusel tegutseb on ERI Kinnisvara


meelega panin sellise lahmiva pealkirja.

No comments: