Tuesday 8 July 2008

gibberish about sae betooni

uuh
ma olen viimasel ajal ostnud nii palju "asju kogu eluks"
raha on läinud selleks s*taks muidugi
peab meeles pidama, et kõik need asjad tasuvad end ära
ja mingeid hilpe ei tohi veel juurde osta
ainult vajalikke ja praktilisi asju
aga jah, mul nüüd olemas magamiskott (pisike ja kerge ja ultra-äge), pool telgist (noh tegelt me leppisime kokku, et see telk meil ühisvara on, niiet pole päris õige öelda, et pool telgist, aga see selleks...) ja siis täna ma ostsin ilvesest ultra-vee-ja-tuulekindala jaki (polnud ka odav lõbu). aga pm´miliselt ma arvan, et selle jakiga kõlbaks schillingu taolistele üritustele ka minna (hipide keskele, hehee). see jakk on siis kogu eluks, kui ma just rasedaks ei jää ja paksuks ei lähe :-D 32 suurus ikkagi ju...emme juba kodus ütles, et kle väike ei ole see jakk vms
ahh pole midagi. ilus ja naiselik on, mitte nagu enamus tuulekaid, mis on nagu kotid seljas.

nii aga schilling siis
käisime siis teist korda seal. minek sinna oli päris hull. pikka aega oli tunne, et me jõuagi sinna kohale ja 200 krooni vastu taevast. proovisime kolme maanteeotsa pealt kohale saada. lõpuks saime puurmani silla peale (väga ebameeldiv koht iseenesest). siis saime jaguari peale. tumepunase. tagaistmel turvavööd puudusid. mees oli mingi eriline rikkur mees. kuulas cher´i. viis meid imavere risti. sealt saime ühe hääästi toreda perekonnaga kuskile pärast viljandit. esiistmel turvatoolis istus tulevane heartbreaker poiss. eriliselt nunnukas väike poiss. väga mõnus oli nendega sõita. pärast neid tuli väike paari km´ine ots mingi mersuga.
ja siis...
tuli mingi imelik auto, millega me saime kilingi-nõmmele. autos saime tutvuda väga huvitavate eesti lugudega. nt bailando eesti keelse variandiga. "sa ja ma sellel fiestal, sa ja ma!" ja linna sisse sõitsime me sellise looga, et "sul on kõige ilusam kann! ... su pehmet kanni näppida..." tüübid ise olid muidugi justkui tölliõpikust välja astunud. ja vahepeal jooksis paar kitse ka üle tee. juht ütles, et "oleks tahtnud nad enda omaks teha, krdi v*tupead!"
autos vist toonklaase polnud...

festivalist siis endast ka. kuigi sinna jõudmine ja ärasaamine on ikka põhivärk vist. sinna läksime ju mingi viis (5) tundi. norm.

me nägime laululaval mingit lõuna-ameerika rokkenroll kantrit. üks lugu oli normim kui teised. paras simmann muidu(gi).

läksime restosse kohvi jooma. isegi ettekandja riided oli so 90s.
siis kultuurimajja. laive oli liiiiiiiga palju. nii üle viskas. bass peksis ka üle. dj värki oleks võinud rohkem olla. enamuse stella ajast me olime lounge area´s. seal tutvusime kilingi-nõmme väidetava linnapeaga, kellelt me tahtmise korral oleks võinud seksi saada. algul ta küsis, et kas me teame, kes ta on. meie, et äkäää. tema linnapea on! mina, et mis su nimi siis on. kalle song. mina, et mis linnavalitsuse aadress on. kooli 14-2. mina, et korteris olete vää? ei, teisel korrusel. siis pandi käsi põlve peale mulle. (ööää) küsis, et mis teeme siin? otsime seksi? mina, et siis me ei oleks ju siia tulnud. lõpetuseks ta ütles, et see jutuajamine jäägu meie vahele. ooookeeeiiii.
pilt netist ka siis. pm´iliselt võis tegelt ka tegemist olla kilingi-nõmme linnapeaga. või siis oli tegemist tema pojaga või siis mingi mehega, kes on väga kalle song´i moodi ja kes kallele lihtsalt käkki tahtis keerata. vot ei tea.aga jah, pärast seda me läksime stella juurde tagasi. selle ajaga oli lotte jõudnud endal püksid jalast ära võtta. oli allerite väel siis. jah, norm.
tantsisime siis peo lõpuni. siis väike tripp maantee peale, kus otsisime liisule uut moblahelinat. saime selgeks, et autosid ei sõida sel kellaajal.
läksime tagasi linna. läksime bussijaama lounge area´sse. tutvusime kohaliku ajakirjanduse ja select´i kataloogiga. puhas kuld. kaasaskantav saag, mis muuhulgas saeb betooni (Y).
sae betooni!!!
ja siis bussiga tagasi koju.
pärast ma läksin veel bussiga põlvasse. siis kassipoegi vaatama. siis võrru sööma. nägime ka liivaskulpuure. ja lõpuks saime pärast 19 magama. olin üle 24 h üleval. normikas. noh puhkus ka ju.

No comments: