Wednesday 13 June 2012

gibberish about uhke ema

Noo nii kuu juba poole peal.
Pm pärast rattarallit olin ma 2 kg kergem ja rämedas kurguvalus. Esmaspäeval käisin tööl ja pärast seda olin nädal koos Ronjaga kodus haige ja nüüd jookseb juba kolmas nädal köha. Varsti lähen röntgenisse ja vereproovi andma. Varsti ses mõttes, et mitte täna varsti, aga muidu varsti.

Suurepärane on nüüd see, et meil on riidekapp! Tasuta saime ja see on suur ja peegliga. Ses mõttes ideaalne. Nüüd on veel umbes tuhat asja veel juurde vaja. Lauanõusid ju pm meil on ainult ühe masina täis.

Aga pm jah, kes tahab väga kiiresti kaalu langetada, siis ma soovitan 137 km vändata. Ajab asja ära.

Aa ja Ronja ronis eile esimest korda minu nähes täiesti iseseisvalt redelist üles! Ma väga uhke olen!

Aga kahjuks lasteaia tänane retk Elistverre jäi ära. Kogu see kamp oli ilusasti turvatoolidega lasteaeda kohale tulnud ja siis selgus, et bussis pole turvavöid. :-( Siim veel pani talle nii nunnusti 5 eurot sõiduraha ka taskusse...nüüd tulebki selle asukoht uuesti kindlaks teha.

No comments: