Sunday 27 May 2012

gibberish about TRR

Nonii. Elu esimene TRR (Tartu Rattaralli) pikk rada sõidetud. 137 km. Ma jäin rahule. Oma selle aastast treenitust arvestades olin valmis, et võib ka 5 h minna. Aega läks 4:23. Rahul olen ka sellega, et ma ei kukkunud. Sõites proovisime kolmekesi tsikid kokku hoida. See õnnestus peaaegu lõpuni. Esimest korda juhtus ka see, et minu grupis kukuti üpris hullusti (vaadata ma ei julgenud, pauk oli päris hele). See juhtus peale Elvat ja enne Otepääd, kus sõitsime päris suure grupi esimeses osas ja ühele meist kolmest sõitis keegi tagumisse rattase ja kukkus. Nii see vist oli, aga kindel olla ei saa.
Rahul olen ka sellega, et ma kordagi sõidu ajal ei pidanud wc-sse minema. Hull asi küll millega rahul olla, aga minu puhul suur asi. Nt sügisese 89 km Tartu Rattamaratoni ajal käisin 2x pissil ja nüüd kevadel 23 km Tartu Jooksumaratonil käisin ühe korra. Olin täitsa valmis, et vähemalt 1x tuleb jälle käia. Ju ma siis enne starti sain nende 7x asja ikkagi korda aetud. Aega siis arvestan keskööst.
Öö enne võistlus oli väga unetu. Esiteks käisin ma öösel 3x pissil, sest ma jõin söögi kõrvale 0,5 liitrit õlut ja Eurovisiooni ajal veel Värskat ka mingi koguse, et võistlusel vedelikkupuudust ei oleks. Ronja köhis suht kogu öö ja kolis ca 4:00 meile magama/köhima. Jälle magada ei saanud korralikult. Lisaks on mul alati raskusi uuesti uinumisega, kui ma olen pidanud hiljem kui 3:00 öösel ärkama ja ma olin just 3:00 käinud wc-s ja selleks ajaks, kui Ronja meile tuli, ei olnud ma veel normaaselt magama jäänud. Ja oleks, et Ronja oleks siis tahtnud pikalt magada hommikul. Ei tahtnud. Kõps ca 6:45 olime üleval. Ma rohkem ei uinunudki. Nii kui Ronja ärkas, nii ta ka süüa nõudis, siis pidi ka veel sellega tegelema.
Asi, milles ma pettunud olen, on see, et mehed rajal olid üldiselt erilised mömmid. Ette nad tööd tegema kohe kuidagi ei kippunud ja kui lõpuks mõni mees meie töötlusele allus ja sai lõpuks aru, et tema näol siiski mehega on tegemist ja mitte naiste tuules tallajaga, siis see tempo, mida need mehed üldiselt teha suutsid olid pehmelt öeldes kehv. Suht ainult 1 mees tegi ikka mehe tempot ka. Ju need mehed siis hoidsid oma jõudu lõpukoridori jaoks, et seal tempot teha ja äkki isegi mõni muhe kukkumine korraldada. Lihtsalt spekuleerin. Aga äkki nad lihtsalt ei jõudnud kah. 
Aga nüüd magama. Täiesti zombid oleme ju.

No comments: