Thursday 28 June 2012

gibberish about jälle padusadu

Ronja on sel nädalal maal vanaema juures. Praegu on siis vanaema kantseldada pisike laps ja pisike koer Meffi. Nimelt võeti maale kutsikas õuevalvuriks.

Kuigi meil oli plaanis kohe esimesel päeval koristada täiega ja hiljem toredaid asju teha, siis muidugi olen ma siiani ainult Ronja toa jõudnud ära koristada. Muidu oleme kahel päeval ratastega sõitmas käinud. Esmaspäeval Tähtvere dendropargis ja Ihastes ning teisipäeval Vooremäel, kus oli totaalne padusadu lõpuks. Seal ma ka kukkusin endal küünarnuki mõneks ajaks valusaks ja põlve kriimuliseks. Jalg lihtsalt ei tulnud pedaali küljet lahti (esimesel korral sain kuidagi puutüvest käega kinni ja jäin seisma, teiselkorral nii õnneks ei läinud). Kokku sõitsime voorekal ca 5,5 km, aga aega läks ca 1 h. Meil oli kaasas üks paar veel, kus naispool oli just endale maastikuratta saanud. Vooremägi on ju superhea valik esimeseks maastikusõiduks. Not. Minagi ei julgenud seal ca 98% kohtdest alla sõita normaalselt. Aga ma proovisin teise Siimu fullsusserit (ehk siis nii tagai kui ka ees on amort) ka. Tal ka Kona. Käiguvahetaja mulle meeldis ja tundus, et laskumistel on tõesti fullsusseriga parem sõita.

Magada oli ka plaanis, aga ma niiii väsinud olen, sest ikka ma 6.00-6:30 ärkan. Täna õnneks suutsin pärast ärkamist uuesti uinuda ja natuke lisaks magada.

Ja äkki isegi tuleb meil (mul siis nagu, sest Siim on juba sel aastal s*taks reisinud) esimene välisreis ka!
Pm ma saaks Soome ka võistlema minna, aga see oleks vist orgunn ja veitsa kalliks ka vist läheks. 

No comments: