Wednesday 13 June 2012

gibberish about mittetreenitus

Kui ma juba siin olen, siis natuke Rõuge Rattamaratonist ka.
Niisiis esimene rattavõistlus uue autoga. Kõlab hmm huvitavalt. Auto oli ülesannete kõrgusel muidu. Mugav ja ruumikas.
Rattaga nii ei olnud. Vähemasti alguses. Enne võistlust oli tunne, et esiteks ma kohe-kohe minestan ära ja teiseks ratas mu all oli nagu lehm libedal jääl. Täielik juhitamatus ja ebakindlus. Sõites Rõugesse oli mul veel peavalu ka olnud. Mulle soovitati ka üldse mitte starti minna. Olin ju selleks ajaks kaks (2) nädalat haige ka olnud.
Aga ma läksin ikkagi. Aeg tuli alla 2 h, koht üldarvestuses 163 ja oma klassi naistes 5. Numbriliselt läks  hästi. Aga pm paar-kolm kõvemat sõidunaist oli puudu ka. Aga siiski väga hea tulemus minu mittetreenituse juures. Esimest korda oli meil Epuga niiii väike vahe. Ma lausa nägin teda rajal! 
Rada oli mõnus. Köha oli ka korralik. Ilm oli ka super. 

Eks siis nüüd tuleb kuu aega trenni teha. Mhmh. Äkki kui Ronja maale vanaema juurde läheb, siis see trennitegemine ka tõelisuseks ka saab. Praegu on kogu mu trenn pm ainult rattasõit tööle ja tagasi. Aga nii koguneb nädalas vähemalt 30 km :-D abiks ikka. Peugeot on mul muidugi megaraske ratas ka. Täna sõitsin korra mntrattaga ja no sellega ei pidanud suurt midagi tegema, et see edasi läheks.

No comments: