Saturday 5 November 2011

gibberish about riided

Kuna mul ikka ei ole korralikku riidekappi, siis ei ole mul kodus ka palju riideid. Ma juba kardan, et ma kannan need olemasolevad täitsa ribadeks. Aga samas on päris põnev väheste riietega komplekte luua. Käin vahel ka emme juures oma sealseid riideid vaatamas. Selline tunne on nagu oleks poodi läinud: nii palju "uusi" asju on.

Proovisin selga ühte kuldset ampiirlõikega kleiti, mida ei ole kordagi kandnud. Mõtlesin seda siis selga panna, kui ma sedapsi olin, aga ei jõudnudki. Üldse on mul tunne, et ma ei taha enam ühtegi ampiir-või muidu laia lõikega asja selga panna. Mul on üks ilus lai mantel ka olemas, mida ma terve tolle talve kandsin - selline lõige on praegu kõigis moeajakirjades nö kuum, aga ma tahaks ikkagi keskkohta.

Selle kuldse kleidi ma vist võtan öösärgiks.

Ja ma pean end kokku võtma ja välja sorteerima umbes pool oma garderoobist ja need ära andma või müüma.

No comments: