Monday 28 November 2011

gibberish about haige

Kuulasin just Kuku Raadiot ja mul tuli pm nutt peale.
Elu võib ikka nii masendav olla.

Ja just enne ma olin vaadanud paari 20something tsiki blogi: fashion week, esireast pildistamine, "minaeiolelihttööjaoksloodud".

Nagu fakk? Misasja?

Langus võib ikka väga kiiresti toimuda.
Jääd haigeks, haigusraha saad väga vähe, siis ei ole enam üldse sissetulekut, siis pole kodu ja oledki koos lapsega kodutu.

Kuidas saab üldse küsida "kas te julgete haige olla?"?!?!
Nagu sa saaks kuidagi valida, kas sa oled haige. Haige on see, et selline küsimus saab üldse tekkida. Nagu 10 aastat tagasi oleks seda inimest haigeks peetud, kes ütleb, et "kle, mul on postkast täis." noh nagu gmail oleks täis vms.

Tänapäeval põhjustab juba igapäeva elu nii paljudele inimestele stressi, et keha lihtsalt ei suuda haigustele vastu panna.

R ärkas ja ma ei suuda rohkem edasi mõelda ega mõtet rohkem viimistleda.

No comments: