Wednesday 16 February 2011

gibberish about projektid

hommikul oli magamistoas 15 kraadi sooja
päris mõnus

mu tikkimisprojekt hakkabki valmis saama
uskumatu!
mingi septembris alustasin sellega
kui tikkimisosa saab tehtud, siis ma pean veel asja kokku ka õmblema
käisin poes nõelu vaatamas
ei leidnud sobivaid
veider
mai saa aru, kas ma käin mingis eriti kehvalt varustatud poes v?
aga see on vist ainuke pood, kuhu ma käruga ligi pääsen

mul on peas veel mitu projekti. üks õhtu ma ei saanud nende tõttu isegi und :-D

kui ma saan siia kandurid, kuhu peale riiul panna, siis ma toon siia raamatuid ka ja siis ma saan Maarja lugemikku ka postitusi teha. ei tahaks oma kehvale mälule tuginedes midagi kirja panna.

2 comments:

ploomike said...

see mulle meeldiks väga :) ja see ei ole maarja lugemik, see on kõigi lugemik :)
seoses magistri lõpetamisega ma ise vist enne juulit sõna ei võta :D

aga muideks.. tahtsin öelda, et sa oled nõeltega seoses pedant. kas mitte hiljuti ei olnud ka üks nõelateema? :)

ailen said...

nüüdsest on mu blogi maailma esimene nõeladele pühendatud blogi. edaspidi tuleb juttu ainult nõeltest. sorry.z