Tuesday 8 February 2011

gibberish about nõela

fakin hell
ma kaotasin reisil oma nõela ära
ostsin uue nõela
neid müüakse ainult kahekesi pakis
kusjuures need nõelad on erinevad
üks on TÖMBI otsaga
wth
ja mis kõige hullem
need tänapäeva moodsad suured nõelad on niiiiiiiiiiiiii lühikesed
ma nii õnnetu olen, et ma oma õige nõukogude aegse nõela ära kaotasin
tahab keegi mulle sõbrapäevaks või sünnipäevaks selle õige pika nõela kinkida

ja miks krt ma iga kord tahan kirjutada "nõelda" ja mitte "nõela"
ja jälle!!!
ja siis kustutan ära ja kirjutan "nõelsa"

misasja?!

pean vist rohkem kirjutama hakkama, sest üldse õigeid klahve ei taba

2 comments:

Anonymous said...

mul tööl neid pikki küll. aga tömbo otsaga on hea otsi sisse ajada, vaiba otsi, näiteks.. ma kaotasin 2 sellist ära selle sessiga.
aga, jaa, me võime vahetada neid näiteks:D

l

ailen said...

oh jess, võiks küll. kui külla tuled, siis võta kaasa onju.