Tuesday 8 February 2011

gibberish about õudusunenägu

wowwow
tuleb teine post!

aga täna ma käisin kõhukotiga poes
tuli vastu juba kaugelt vaadates selline kohtlane mees
olin 100 prossa kindel, et ta midagi ütleb mulle
ja ta ütleski "tere! ilus laps!"

minust sammu taga pool kõndinud paarikese naispool arvas aga, et talle seda öeldi
noo ei nagu

siis poes ma nägin oma õudusunenägu IRL
kaks (2) väikese vanusevahega väiksest tüdrukut nagu sõna otseses mõttes jonnisid! ma kusjuures ei olnud sellist asja kunagi ise oma silmaga näinud. ja nüüd siis nägin kohe kahte (2) väikest tüdrukut korraga. ime, et kumbki neist päris pikali põrandal ei olnud. vaene ema pidi kahte seda väiksest poekäru pärast parklasse lükkama.

mu ees olnud vanem daam ütles kassapidajale, et tuttav lugu, et tema pojapoeg ükskord viskaski poes pikali maha

appi

1 comment:

Sweet Kroshka said...

Oota natuke veel...küll tuleb veel riilim õudusunenägu :)