Thursday 17 February 2011

gibberish about hoor inaff

täna sattusin vaatama sellist vene(keelset) kanalit nagu Muz
oi jummal
nii palju, kui ma aru sain, siis see on kanal eesti venelastele, sest sealt tulid eesti valimisreklaamid, mis on mõeldud venelastele
venelastele lubasid igast asju kokku siis jaan toots rahvaliidust ning kalev kallo ja see "arst" viktor vassiljev (ei-ta-kuidas-täpselt-kirjutatakse) keskerakonnast. viimane neist ütles, et teised annavad teile katteta lubadusi, aga vot mina luban teile seda-ja-seda
noo see pole ju üldse katteta lubaduste andmine

aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada
ma nägin sellel kanalil arvatavasti kõige rõvedamat tõsielu saadet üldse!
ja seda kõike enne lõunat!
unusta kõik need saated, kus inimesed raha nimel oina ajusid söövad või skorpionitega ühes voodis on või veedavad paar tundi hauas
sellel kanalil on nimelt selline saade, kus on lift, milles on mingi eriti nilbe vene noormees. see lift nö peatub ja korruselt tuleb peale kaks vene tsiksi. need noored daamid on selga pannud oma kõikse paremad hilbud ja näkku nii pool kilo meiki. ehk nad näevad välja nagu hoorad. või mis nagu. hoor-mis-hoor.

ja siis see nilbik mees valib neist nö ühe välja, kes peab liftist lahkuma. enne lahkumsteate üleandmist püüab see vasja lahkuvat tsiksi veel paarist-kolmest kohast musitada ka veel. eriline dog nagu.

kui üks tsiks lahkunud, siis avanevad lifti uksed ja peale püüab tulla uus noor hoor. just nimelt püüab, sest vasja võib tsiksi ka mitte sisse lasta ja öelda talle, et kle sa ikka pole hoor inaff.

ma ei tea, millega see saade lõppeb, sest peale tuli valimisreklaam ja kohe otsa mingi muu saade, mille sisust ma ei saanud üldse midagi aru. seda juhtis üks samuti nagu hoor välja nägev vene pihv ja veel üks vasja.

aga äkki selle lifti-saate eesmärk on leida vene ultimate hoor. ei tea ma. samuti ei tea ma tegelikult, kus see saade filmitud on. eestis? rassija?

krt hullem kui itaalia televisioon...

3 comments:

L said...

aitäh!

ploomike said...

http://tv.elion.ee/uudised.php?module=news&id=224&lang=est

uudis.

ailen said...

nii on. kurb. ma juba praegu ei suuda seda kanalit uuesti oma miljoni kanali hulgast leida.