Wednesday 29 July 2009

gibberish about suhtlemisprobleemid

täna tahan ma kirjutada sellest, kuidas mulle üldse ei meeldi inimesed, kellel on kirjutamisfoobia.
need on sellised inimesed, kes ei taha ajada asju e-kirja abil.
vaid ikka telefoni teel või mis veel hullem: näost näkku.
yees ofkoorss on selliseid asju, mida peabki näost näkku tegema
ja muidugi kiireid asju ajad ikka telefoni teel
aga tegelt enamus asju saab e-kirja teel ära aetud. kirjas on sul aega end ilusasti väljendada ja kirja teel vastates on sul aega oma vastus läbi mõelda. möödarääkimist on palju vähem ju.
ja kui mul polegi inimese telefoninr-it ja teda ennast ma näen ka väga ebaregulaarselt, siis kiri ongi ju ainus kindel viis temaga suhelda!
ja ma ausõna ei leia, et mul selle pärast suhtlemisprobleemid on!!!

ja seda ma ütlen ka, et ma väääga loodan, et kui ma olen üle kolmekümne, et ma siis ei ela üüritoas.

ilus hommik küll nohhhh.

No comments: