Tuesday 4 August 2009

gibberish about feim & sull

vahepeal tundus mulle, et mu ainsaks saare-reisiks jääbki 4. klassi lõpureis Hiiumaale.
aga õnneks mitte!
nüüdseks ma olen Hiiumal käinud 2x
Saaremaal vist 4x
ja Muhus ka siis vähemalt 4x :-D, ma arvan, et 5x vist
Kihnu 1x
ja nüüd lisandus ka Vormsi
eelmine aasta oli Siimu klassi rattamatks Kihnus. saime Kihnu-Virvelt puha käepaelakesed ka.
aga ikkagi jäi mulje, et Vormsil on sõbralikum rahvas.
Vormsil on kindlasti väääga palju, mida vaatamas käia, aga kuna terve laupäev sadas paduvihma, siis jäi liiga vähe aega rattaga ringi sõitmiseks. samas tutvusime me veekogumisvõimaluste ja -kiirusega. poisid said vihmas lõkke tegemist praktiseerida. lisaks käisime ka saunas. ma esimest korda saare peal käisin saunas.
ja muidugi matka algus oli väga änksa. nimelt me paadiga tulime mandrilt saarele. ja mitte kihnu veeteede laevaga. nunnu väike paadike oli, kuhu viis ratast, kuus täiskasvanut ja üks laps ära mahtus. pole paha. ja mandrile tagasi saime me tasuta nö päris laevaga. neil seal selline värk, et kui mandrilt saarele pileti ostad, siis tagasi saad tasuta. hea värk.

aga eestis on ju veel s*taks saari...
mingi hetk, kui sadu oli juba liiga kaua kestnud, tundsin ma, et ma ei ole üldse saare inimene. et noh selline piiratud tunne on. vesi ümberringi. sõltud merest ja laevast.

aga see nv jälle peaks rattamatk olema
ja fittesti sponsoreerimine jätkub :-( vist

ja maarjal ikka niiiii väga vedas!!!
ma väga loodan, et mul ka varsti
ma ju nii väga vajan seda...

1 comment:

ploomike said...

hei beibi. ma tean. ma olen väga rahul, et mul vedas ja hoian sulle ka pöialt. kui me räägime ikka samast asjast :D
PS meile mängiti pulmas pruudipärg maha aga mitte sellest ma ei rääkinud.