Monday 17 August 2009

i was on a gin and tonic diet and i lost two days

üle pika aja ei olnudki siia tuleks õudne

aga lihasvalu on mul küll massiivne
for real
pm´iliselt olen ma leiutanud uue väga tõhusa treenimise viisi
selleks on elu-eest-kinnihoidmine, milleks on vaja:
  1. mootoriga kummipaati, millel on kõva põhi
  2. istuda paadi kummist ääre peal
  3. kiirust
  4. hoida elu eest nöörist ja veel kõigest võimalikust kinni
  5. ka KARJUDA täiest kõrist
lisaks lihasvalule on võimalik hankida ka väääääga palju sinikaid
sounds like fun, huh?

pm´iliselt on paadis oleks ekstreemsem kui paadi järel nööri taga põlvili oleks ja seal elu-eest-kinnihoidmine
for real

seda nööri-taga-värki tahan ma veel teha, aga sellest paadis ma enam ääre peal eriti rohkem istuda ei taha. juhi taga on täitsa ok olla. seal ma olen veel nõus olema.

ööl vastu laupäeva suutsin ma oma parema kaela poole ka vääga ära magada. liiga kõrge padi ja ühes poosis öö läbi.

krt parema käe muskel on nagu koguaeg nüüd punnis! :-D
niiet unustage bodypump, this is the real sh*t!

peale topuranna üritust oli pühapäeval ka rakkes võistlus
läks väga hästi
eriti kui arvestada, mis 1,5 päeva jooksul enne seda olnud oli
põhiliselt gin ja tünnisaun
niiet trenn on täiesti overrated

aga jah pühapäeva ma alustasin topu lahe ääres ja õhtuks olin peipsi järve ääres
ühest eesti otsast siis teise. normikas.
huvitav, kaua see pidev mööda eestit sõitmine veel kestab?

ja rapla on teema!
teadmata ajaks...

ja emmele on tarvis kingitus muretseda...

No comments: