Thursday 2 July 2009

gibberish about piffipäevitus jälle

kogu linn on koleda päevitusega inimesi täis
naistel kole piffipäevitus (bikiinide ülemise otsa triibud, mis lähevad kaela taha. on ju teise lõikega päevikaid ka olemas, kui ainult need kolmnurk omad, mis koleda päevituse jätavad)
ja jummala eest, on siis vaja niiiii krdi palju praadida ennast, et konkreetselt vähk oled pärast?
ma enam ei julge üldse eriti päevitada, sest mulle tõepoolest tundub, et päike on karmimaks aastatega läinud, selliseks kõrvetavaks konkreetselt. kohe on tunda, et nahk kärssab ja tekib hea pinnas kortsudele (peab juba ju neile ka mõtlema, kuigi vaadates oma ema ja meenutades oma vanaema, siis eriti põhjust mureks ei ole)
ma ostsin endale juutide poolt toodetud sellise ägeda näokreemi, mis natuke nahka toonib/katab nagu jumestuskreem (aga noh palju vähem) ja millel on 20 kaitsefaktor ja ikka on näha, et nägu ON päikest saanud. pm´iliselt ma seda kreemi soovitan. ma olen seda õlgadele ka nt pannud, sest need ka ju kipuvad ära põlema, aga noh kogu keha ma ei raatsi sellega kokku möksida :-D

ja tegelt mitte ainult naised ei ole koleda päevitusega. isegi mehed on!
nt jalad on konkreetselt ainult tagant punased.

ja see ka vist mõjutab seda, et nii palju punaseid/tumepruune/veidrate päevitusjälgedega inimesi linna peal on, et töötus on ju. aega laialt käes ju. ja mis seal muud siis ikka teha, kui sirakile visata.

aga noh KÕIGE koledamat päevitust nägin ma kristiine prismas. asja vist mõjutas see ka, et preili oli suht ülekaaluline. tal päevitusprill oli näkku päevitunud (punastunud) ja kuna tänapäeval on moodne päevitusprill häääästi suur, siis koledus oli ka suur. siis tal oli seljas selline topike, mis käis kukla taha kinni ja mis paljastas ta kõhtu ning tal olid vastavad päevitusjäljed ka ja krdi tugevad. jalas tal olid vääga lühikesed püksid, millel külgedel väikesed lõhikud. see oli kole.

järgmine kord kirjutan äkki Xdreamist ka

2 comments:

titaliis said...

ma sulle lohutuseks ütlen- ma endiselt SINILILLA!

ailen said...

mis poolas oli nii külm v?