Sunday 3 June 2007

kuidas ma dianat kaks (2) korda tillist tõmbasin

täna me magasime dianaga koos
mingi üheni magasime
kella kolme paiku me suutsime kodust välja minna lõpuks
käisime poes ka
seal ma tõmbasin teda esimest korda tillist
olid mingid plastist mannekeenid päevikates
ma ütlesin talle, et nende rinnad päris
diana uskus
pärast ta ei löönud mind
linna sööma sõites olime sellises bussis, kus meeshääl ütleb bussipeatusi
remargi korras: tallinnas vist ütleb naishääl?
siis ma ütlesin talle, et see mees istub seal ees bussijuhi juures
diana uskus
pärast ta lõi mind
siis mitu tundi hiljem lõpuks koju jõudes vaatasime ühte korda tehtud puumaja, mida ta ei olnud näinud sellisena
selle kõrval oli üks uus puumaja
seda ma ka talle ütlesin, et näe see on uus maja
ta lõi mind

ma olen nagu see poiss, kes hundist rääkis

No comments: