Monday 25 June 2007

gibberish about hommikused it minutid

mul on nii normaalne arvuti, et ta kustutas lambist jaanipäeva pildid ära
ja jaanipäeva pleilisti ka
niiet mul ei ole selle aasta jaanipäevast ühtegi pilti, kus ma liisuga seisan lõkke juures
mitte ühtegi
liisu isa fotokas peaks üks pilt ikkagi olema
kui ta just seda ära ei kustunud
aga see ei ole just eriti kobe pilt
mingi külje pealt hambad laiali pilt
tore-tore

aga praegu ma tulin sellisele kavalale mõttele, et viimaseid dokumente vaadata
otsinguga ma juba proovisin, ei leidnud midagi peale suure-jaani piltide
ja ma näen nüüd neid pilte!
nüüd tuleb vaada, et kus need pildid siis ise on...
saad sa aru, ta näitab, et kaust on desktop´il
eem, ei ole!
tegin uue kausta
mitte-fantoom jaanipäev 2007
ja salvestasin ümber

No comments: