Sunday 24 June 2007

gibberish about koju jõudes oli mul see riba vasakus servas ja ma ei oska seda tagasi alumisse äärde panna

vot see oli äge jaanipäev. nii liikuvad ei ole me veel ühelgi neist olnud. ja nii vähe öösel maganud. justnimelt öösel. päeval ma magasin 14ni.
  • ole kaine!
  • hüsteeria!
  • behmed baugud
  • kaks meest, kaks naist, kaks kondoomi ja neli erinevat suguhaigust
  • panen tütre mehele
  • midagi läks raudselt meelest...
päris äge on olla esimeses bussis ainsad inimesed
ja ses suhtes, et küll saab
alati on saanud
ja need üheksa (9) erinevat õit jäidki mul padja alla
ja nii palju ei ole ma veel varem oma nime ühe õhtu jooksul kuulnud, aga vast sai siis selgeks kah

ja kas sinu käest on küsitud, kas sa oled nümfomaan?
minu käest juba on
põhjuseks järgmine asi:
ideal match: muusikat hindav rattaga liiklev arukas nümfomaan.

3 comments:

ailen said...

üks asi tuli veel meelde
selline osaühing nagu "SS massiüritused"

Anonymous said...

:D
ja ära unusta jaani tunnet!!!

ailen said...

ja läkski veel midagi meelest :D