Wednesday 18 April 2007

väikeste klähvivate koertega vanamutid on need kõige ägedamad

käisin poes. meil on süüa ka vaja ju onju.
jõudsin oma parkimiskoha juurde kodu juures. mingi naine seisab seal oma koeraga. ma arvan, et ta pissitab teda seal. naine koera st. jään seisma. ootan. suund sees. ootan. ta ei liigu. enam mulle ei tundu, et ta koera pissitaks. nüüd vaatan, et äkki ma saan temast ikka mööda sõita ja ikkagi ära parkida. et las ta siis passib seal.
pargin ära. kuulen kuidas koer klähvib. täiega.
tulen välja. valve. keeran ümber nurga.
mutt tuleb järgi. karjub mulle midagi järgi.
pööran ümber. küsin: "mis teil mureks on?"
karjub, et mis ma pargin teiste inimeste akende all. "tema maja inimesed" tahavad sinna parkida. minu pärast ei saa. et tema kohe tahab näha, kus minusugune elab.
koer ka klähvib ikka edasi. sellise hästi pika nööri otsas olev väike peni.
ma seletan talle, et seal ei pargi õhtul keegi. aint päeval, kui üle tee asuv pood lahti on.
ausõna seal ei ole keegi peale minu õhtul parkinud. ma olen sinna alati parkida saanud. mitte keegi ei ole ees olnud.
aga tee sa siis sellise närvikavaga inimesele midagi selgeks.
ja eriti veel häälega, mida pm´iliselt ei ole.
hea, et see peni veel kumme täis ei lasknud.
tähendab: rehve!

No comments: