Saturday 7 April 2007

gibberish about out and about

täna helistasin ise esimest korda politseisse
sest, et you cant touch my pardipepu
nende autonumber on mul siiamaani meeles
uskumatu mälu mul vahest
mõnede asjade peale

aga eile käisin ma alakate peol
noh, täiesti alakate peol
1/3 oli seal äkki täiskasvanud
üks tsikk oli seal ikka eriti audis
ütles ühele, et "joome veini, miks me peaks üksteist panema?!"
no tõesti
miks?
sünnipäevalast nägin ma esimest korda
kui ma ära hakkasin minema, siis ta ütles, et "nii tore, et tulid. näeme siis veel!"
but of course

not

ja neil oli seal selline asi popp, mida nad ise kutsusid "french style"
vajalik on vesipiip ja kaks inimest (suva mis soost, neile läks kõik peale)
ja siis üks imeb piipu ning teine imeb siis selle piibuimeja suust tossu
väga andekad noored

not

kui ma koju jõudsin, siis mul tekkis mõte minna kluppi
lambist
oksjoni ajaks jõudsin kohale
liis lassi nägin
ta on ikka hullu peenike
õnneks ta oli oma jube suure lauba lõpuks juustega ära katnud
ta ütles, et tema hõberebane on täna väga vallatu
normaalne ju

ja äkki ma isegi saan pildi
ma väga tahaks küll
sest ta oskab nii ägedaid pilte teha

muusika oli ka seal täitsa hea
see oli äge, et hard-fi hard to beat´i lasti
seda pole kunagi ühelgi peol lastud, kus ma käinud olen

peo lõpp oli "huvitav"
kõik

No comments: