Thursday 12 April 2007

gibberish about gibberish

*ma tahan kahte inimest (mitte selles mõttes)
*ma tahan kahte inimest (ma ei ütle, et selles mõttes)
*emme helistas ja rääkis kahest asjast. kõik tuleb korraga. enne on selline vaikus. ja nüüd ei suuda valida.
*see vanasõna, et kus on, sinna tuleb juurde (vms), on jummala õige
*üks vanasõna oli veel hea, aga ei tule meelde. kalamälu.
*täna jätsin auto maja ette, sest ma arvasin, et ma lähen suht ruttu kodust ära korraks. aga kodus mõtlesin ümber. tunde hiljem ma pidin korraks ikkagi ära minema. ma olin mitte vähe üllatunud, et auto maja ees on. noh ja nats värava ees ka. ma ju arvasin, et kohe-kohe minek on. kalamälu.
*ma ei tohi teiste asju lugeda. on parem. isegi kui need nii out in the open on.
*ma tahtsin kahte inimest (viide üles)
*pm´iliselt aitab küll nüüd. saan terveks. teen asju. saab korda. ma enam ei viitsi. ja enam ei lähe.
*tulge juba tagasi!!! sinuga ma tahan kõndima minna. sinuga istuda ja esimesele lähenevale töllile "ööhööhööö" teha.

No comments: