Thursday 12 April 2007

gibberish about Kalle

*kõrv hakkas valutama. kõigele muule lisaks. aitäh.
*neljapäeval, laupäeval ja pühapäeval tekivad igast inimeste kräppuukidesse igast asjad.
mõnel julgemal isegi albumisse.kohe näha, kes eelmine päev peol käis.
*käisin koolis. täna. Kalle oli seitsmele (7) (esmakursuslasele) noomituse teinud. aint üks neist oli tsikk. ja teised ei olnud naised ega tütarlapsed. teised olid poisid. ega ma üldse neid orksist üles ei otsinud. üldse mitte.
*kodus on liiga keeruline. kui ma ei oleks nii valutav, siis ma oleks praegu trennis, aga ma ei julgenud selle kõrvavaluga minna.
*ja nüüd hästi isiklik postitus: ma annan alla. see on liiga mõttetu. me rääkisime D´ga sellest ja mõtlesime ka midagi välja, aga ma ei vii seda ellu. vähemasti mitte nii plaanitult. kui see juhtub, siis juhtub. mina ei tee midagi. ma ei jõua enam igast asju mõtelda.

No comments: