Tuesday 14 May 2013

gibberish about Mulgi Rattamaraton 2013

Sellel aastal on vist taas spordivõistluste mõttes kõige olulisem Samsung Estonian Cup. Enne hooaega seadsin ka endale eesmärgi - sõita kasvõi ükski kord viiesaja (500) hulka. 

SEC-i esimene etapp toimus 05.05.2013. Viljandisse sõites jõin autos Coca Colat (hommikul kohvi ei joonud) ja sõin võileibu, et sõidu ajal kõht tühjaks ei läheks. Enne starti geeli sisse ei võtnud nagu ma eelmistel aastatel olin teinud. Geelid võtsin rajale kaasa Salomoni geelikotis (kui on selline sõna üldse olemas :D), mis on üks tõeliselt mugav leiutis. Enne starti sõitsin alguse tõusu ja munakivi laskumise läbi - kogu mu soojendus.

Start oli üllatavalt rahulik. Olin valmis hullemaks. Alguse tõusul oli ka ruumi vabalt möödumiseks ja ka munakivi laskumine oli ok.

Mingit hullu generaalplaani mul ei olnud - nt et algul kütta või algul end tagasi hoida. Sõitsin enesetunde pealt ja mitte hulle riske võttes ja trügima hakates. Enesetunne oli hea. Nii lihased, mootor kui ka vaim pidasid vastu. Tehnikaga oli veits probleeme - teisel suusasillal avastasin, et tagajooks on veits lahti. Panin seda jooksu vist oma kolm korda kinni. Suusamägedes võtsin mitmeid kohti ettepoole Suusamäed ise said üllatavalt kiiresti läbi. Proovisõidus venisid need ikka tunduvalt kauem. 

Eriti rahul olen ma sellega, et sõitsin nö trepilaskumise lõigu puhtalt läbi (st järgnenud tõusud ka). Üldse olin ka laskumistel varasemaga võrreldes tublim. Kogu sõit oli positiivne - oli palju kaasaelajaid. Suusamägedes elati lausa nimeliselt kaasa, kuigi piinlik küll, aga ma ei tea, kes kaasaelaja oli... Esimese veetakistuse juures plaksutati ka :-D Ja sain ikka SEC-i saatesse ka sisse :-)

Tulemuslikus võtmes läks ka kõik superhästi:
  • koht üldarvestuses 490 (lõpetajaid 937)
  • naistes 14 (lõpetajaid 48)
  • vanuseklassis 7 (lõpetajaid 35)
  • Hansgrohe kilomeetril 10. naine, üldarvestuses 456
  • 1001 punkti tiimile
  • aeg 3:27:40
  • naiskondades olime II
Järgmine etapp tuleb Tallinnas (kuigi mismõttes Kõrvemaa Tallinn on...?). Seal saan ka mina siis esimest korda viitstarti proovida. 

No comments: