Friday 24 May 2013

gibberish about Kambja TT

Kolmapäeval olin kodus tervisepäeval ehk jummala audis. Haige peaga olin aga end esmaspäeval reganud kolmapäevasele Kambja TT-le. Ideaalis oleks olnud norm TT-le rattaga kohale sõita, aga minu olukorda arvestades otsustasin auto kasuks.

Starti ootasin ca 1 h, kuigi ma olin kohal juba pm ürituse alguses. Enne veel möödusin autoga RTR rattagrupist, et enne neid regatud saada. Kuigi ma nats kahtlustan, et nemad kõik olid juba eelregatud. 

Kuna olin haige, siis mingit hullult head tulemust tulla ei saanud ju. Eelmise aastaga võrreldes parandasin nats oma aega. Eelmise etapiga võrreldes oli kaotus võitjale väiksem (too etapp oli muidugi mingi eriline ebaõnnestumine ka - eelmise aastaga võrreldes olin 2 min aeglasem).

Tiimile vist õnnestub alles siis punktid ära tuua, kui keegi meist puudub.

No comments: