Monday 13 August 2012

gibberish about võistlused

Väike võistluskokkuvõte ka:

Eelmisel nädalal oli nelja (4) päeva jooksul kolm (3) võistlust.

Esimene oli Haanjas Kurgjärvel. Ja seal saime kaela sellise vihma, et hoia ja keela. Pm mitte muffigi ei näinud ja jõed voolasid igalt poolt alla. Suuga hingata väga ei saanud, muidu prill udune. Muda oli ka korralikult. Aga äge oli. Mõni suurem võistlus võiks ka sellistes tingimustes tulla. Haahha.

Teine võistlus oli Türil. See oli ka äge. Rada oli mõnus ja sõita oli ka hea tunne. Ainuke jama (nama nagu Ronja ütleks) oli see, et mul pärast veetakistust tuli kett maha ja selle peale saamine võttis nii kaua aega, et ma jäin täitsa viimaseks :(. Pärast oli tunne nagu rattahärhjal mõnes Tallinna kolmapäevikul. Et siis olin tehniliselt ja kiiruseliselt lihtsalt nii palju üle. Ja siis sai rada otsa.

Kolmas võistlus oli SEC Kuremaal. Ilm ähvardas algul jahe tulla, aga sõit oli siiski soojemapoolne ja sai ka jälle liiga ruttu otsa. Oleks ma varem näinud 10 km silti, oleks varem kütma hakanud. Nägin alles 5 km silti ja siis nagu enam suurt mõtet ei olnud. Tõuse oleks võinud rohkem olla. Tõusupede nagu ma olen. Aga muidu jälle kohaparandus üldarvestuses ca 10 kohta. Kurta ei saa.

No comments: