Monday 25 April 2011

gibberish about xdream


Eile oli siis Xdream Tallinnas. Tegemist oli lühikese etapi ehk sprindiga. Meie aeg oli 2:51 ehk alla kolme (3) tunni. Ehk siis läks super hästi ju.

Väga hea võistlus oli. Kõik sujus. Pm mitte ühtegi negatiivset emotsioonipoegagi ei olnud võistluse ajal.

R-l oli superhea kaaslane ka selleks ajaks olemas, kes viis teda lausa merd vaatama, mida siis vaadati jutti lausa 10 mintsa. Põnev värk ju ka. Ja armuliselt isegi magati tunnike.

Võistlus ise viis meid Pirita jõe ääres asuva varjendi sisse. Kujuta ette kottpimedat pikka kitsast koridori, mida palistavad toad ja toakesed. Lisa veel s*taks palju tunglevat rahvast. Lisa veel mõni auk põrandas (kaevuluuke polnud). Meil ikka s*taks vedas, et me selles labürindis niiii kiiresti vajaliku punkti üles leidsime.

Kanuu läks väga kiiresti. Pirita jõgi oli tolle koha peal väga madal ka, nii et uppumise ohtu polnud (kärestikke polnud).

Võistluse kõige pinevam hetk saabus võistluse lõpus. Mul oli nimelt võimalus Vabaduse väljakul mitme meetri kõrguselt alla hüpata. Pm kui ma poleks seda kümne (10) sekundiga ära teinud, siis marss järjekorra lõppu. Sain hakkama! Polnudki nii hirmus. Võistluse kõige raskem hetk oligi käsipuust lahtilaskmine. See varjend oli selle kõrval köki-möki.

Kuna ma olen selline tropp, kes jätab pildid fotokast kustutamata, siis mul hüppest pilti pole, aga sealt ärajooksmisest on. Kohe pärast seda oli finiš.

No comments: