Friday 15 April 2011

gibberish about ma olen liiga noor

täna oli kusjuures päris huvitav päev
mhmh

esiteks käisime beebikoolis taaskord. väike jassu oksendas oma emale näkku. konkreetselt. osa läks juustele ka pihta. mulle beebikoolis meeldib muidu.

siis nägin riia mäel klassiõde, kes on ka ema. sain teada, et tänapäeva infoajastul jutud liiguvad ikka kiiremini kui ei kunagi varem ja inimesed hoiavad ikka kätt su tegemiste pulsil ikka täiega peal. kui keegi veel ei tea, siis ma ei ela tallinnas praegu. mhmh. äkki ta ka tuleb meiega meie (!) beebikooli, sest saad sa aru pepleri tn omal on lausa järjekord! ebareaalne.

siis nägin ma postkontori juures kursaõde. hakka või kahtlustama, et ta ka tegeleb postcrossinguga, sest varem oleme ka temaga just postkontoris kohtunud. hmm-hmm. järgmine kord sean ta fakti ette.

siis käisime Epuga raekal söömas. kuni selleni kui meile joogid toodi, oli kõik roosamanna, aga siis saabus näljane (vist) Jonn. mhmh. ME osakaME nüüd silda visata. ma küll ise pole tegelikult seda nii aasta-paar tegelikult proovinudki. kuid samal ajal kui Epp sihitult, aga siiski eesmärgistatult jalutas, tegin mina õgimismaratoni.

enne kui Epp jalutama suundus, küsis üks vanamees, kes kogu eelneva aja oli veetnud "telefoniga" rääkides (me nimelt kahtlustasime, et tal tegelikult ei olnud mitte kedagi seal toru otsas, aga üksi hullu juttu rääkides võib ju hullu mulje jääda ja siis ta katteks hoidis telefoni kõrva juures) mult, et "hoidja või ema?" mina, et ema ja asusin õgima. siis hakkas see mees maitea kas minu, enda või siis ühe temaealise kõrvallaua naisega rääkima sellest, et kuidas ikka niiiiiiiiii noorelt ei tasu lapsi saada, et niiiiiii noore ema lapsed ju nutavad palju. mhmh, ema vanus ja lapse nutmise kogus on ju omavahel vääramatus seoses ju. ja seda kummalist juttu jätkus sellel mehel ikka palju. üldse väga kriitiline mees oli. kõrvallaua naine püüdis teda ikka nats helgemaid toone ka nägema panna, aga noh feil.

niisiis ma küsin, kas ma sain tõesti siis niiiii jube noorelt lapse või? oleks pidanud ikka viljakusravi ära ootama? et laps lõpetab põhikooli ja mina lähen pensile samal aastal?

niisiis ma küsin, kas tumedamad juuksed muudavad mu kuidagi alaealiseks või? ausõna, Tartus on minult absulllll iga kord dokumenti küsitud! ja siis kassapidajatel läheb kõigepealt nägu valgeks, siis punaseks ja siis uuesti valgeks. 4,5 kuu jagu 1993 aasta inimesi on juba saanud legaalselt alksi osta ja mind ikka veel kahtlustatakse alaealisuses. ebareaalne! vaatame siis kui kaua see kestab...

aga muidu üks päev oli hästi nõme ja jama ja ....

aga täna mulle meeldis. vot.

muidu trennis on veel kuu aega jäänud käia. järgmine võistlus on järgmine pühapäev tallinnas vabaduse väljakul. kes tallinnas on, võib vaatama tulla. meil kolmel on kõigil ühesugused dressikad seljas. poistel püksid ka. mul on teistsugused. püksid.

elioniks tuleb ka ära regada. pea meeles!


2 comments:

Sweet Kroshka said...

Mida varem, seda parem. Siis on naise tervis vähem rikutud.
Parem lapse rohkemat nuttu taluda, sest ta on sündinud noorele emale, kui rääkida olematu inimesega telefoni teel.

Mis sul seal siis too päev juhtus? Ja mis võistlused Tallinnas on?

Aa....ja ma peaks Tartu tulema 25. aprillil. Kas teil oleks öömaja pakkuda sel ajal? Või...ma ka ei tea, kuidas majandada seda värki.

ailen said...

kusjuures too päev ühte sellist konkreetset asja ei juhtunudki. lained lõid üle pea kokku.

tallinnas on xdream - seiklusspordi võistlus on. jooks, ratas ja kanuu.

25. aprill sobib küll, kui sa tuled. siim on muidu siis leedus. meil on voodi ja voodipesu olemas ka.