Friday 23 April 2010

gibberish about suur ja väike pupill

ma ei ole varem kunagi vist (v-o ise beebi olles) nii palju arstide juures käinud
nt olen ma lülisamba uuringul käinud (seal polnud küll ühtegi klassikalises mõttes arsti, aga tervisega seotud asi ikkagi) ja sinna lähen ma veel vist 3x. seal ma sain teada, et mul väga ilus parem jalg on. pm´iliselt perfffektne. aga vasakut varvast ma eriti ei kasuta. selgroog on ka tibens-tobens. ilusa korraliku kurviga. enda pikkust ma teadsin ka õigesti. kaalu kirjutasin ise rohkem, kui seal kaal näitas.

täna käisin taas silmaarsti juures. seis on sama. aga mina olen ühest silmast ikka veel selline nagu Fessi, st pupill on niiiiiiii suur. ei ole ikka tagasi tõmmanud. ma ikka suht kõrge ebamugavuslävega olen. igast tilgad, venitamised, läätsed kannatan silmagi pilgutamata ära (sõna-sõnalt). teoorias on ikka vist suht ebameeldiv mõelda, mis silmaarsti juures toimuda võib.

ja nende arsti juures käimistega on selgunud, et krt kui palju rahvast käib arsti juures! kreisi.

ja nüüd lähme kroonuaiale. 19:30 pannakse ühele majale seal üks sildike, mis ütleb, et see maja on Supilinna parim maja 2010! ihihiih.

2 comments:

Sweet Kroshka said...

Kas see pupill on seotud rasedusega? :o

ailen said...

mkmm, silmauuringu jaoks pidi pupilli suureks saama ja selleks tilgutati silma spets tilku.