Tuesday 27 April 2010

gibberish about Saku Xdream


pühapäeval oli siis Sakus Xdream. mul oli algselt plaanis suht kohe pärast starti tallinnasse minna, aga nii ei juhtunud. sõitsime hoopis autoga erinevatesse kontrollpunktidesse. osa "teest" viis meid ka läbi kaitseväe harjutusväljaku. võib-olla tankiga oleks see smooth ride olnud, aga autoga mitte. tee lõppes tõkkepuuga, mille me lahti tegime (lukus see ei olnud). teisel pool tõkkepuud oli silt, et suletud tõkkepuu korral sisenemine keelatud, aga noh me juba olime nö valel pool.

ma pm esimest korda Männiku karjääri nägin. päris suur on see. eriti suur on see veel põhjatuulega ja kanuus olles, ma kujutan ette.

aga lõpuks ma käisin ikkagi tallinnas ka ära. sest et ma ujuma ja sauna ei läinud. sõitsin Sakust roccasse. suht pikk ots. linnas sees siis. selle haabersti ringi projekteerija tahaks küll natukeseks ajaks nurka panna. liiklusmärgid võiks ikka natuke ennetavalt välja panna, mitte kohe enne manöövrit, tänkju.

mul hea meel, et ma kohe tallinna ei läinud, seal oleks ikka väga igav olnud mingine 8 h olla.

No comments: