Thursday 27 December 2012

gibberish about Pekist Priiks 2012

Eile käisin Pekist Priiks 2012 matkal Otepäält Tartusse. Rajal pekiseid osalejad siiski ei näinud - ju oldi varem juba pekist vabanetud.

Matk läks pm täpselt nii nagu ma seda olin ette kujutanud (Lukeni kõik tip-top ja sealt edasi oli kõik, mis juurde tuli ainult boonus ning aeg tuli ka selline nagu ma olin arvestnud). Kuni joogipunktini ca 11 km-l jooksime-kõndisime klubikaaslasega koos, kuid joogipunktis kuidagi kadusime üksteisel silmist ja ma liitusin 6 min tempomeistri pundiga. Endomondost on näha, et tegime sel ajal väga ilusat ühtlast tempot kuni Lukeni, kus oli lõunasöök. Vahepeal jäin suurest pundist maha ka. Tiksusin siis veits oma tempos ja saatsin Siimule smsi ning jõudsin kuidagi üllatavalt kergesti punti tagasi. Hoog oli hea ja maandusin eesotsas. Üks korraldajatest ütles siis, et "oh sina olid ju seal taga üksi, jõudsid gruppi tagasi - väga tubli!"

Lukel nägin ka klubikaaslast, kes oli veits enne mind oma grupiga kohale jõudnud. Osa rahvast ootas lisaks supi söömisele ka saateautot, kus olid kotid vahetusriietega. Märg ja higine oli tõesti olla. Kui supp söödud jõudis ka auto kohale ja sain sokid vahetatud (mõni vahetas ka särki nt). Lukele jõudsin ajaga ca 3:20-3:25 (mul kõik tracking süsteemid olid varakult käivitatud ja täpselt ei teagi, kui kaua mul tegelikult rajal aega läks).

Olin lootnud, et Lukel on ka wc. Võib olla, et see tõesti oligi seal, aga ma ei näinud...Niisiis pidin oma senise pundi käest laskma ja metsa ronima. Ja siis edasi tiksusin pm üksi edasi. Nats veel jooksin ja sain isegi peaaegu "oma" grupi kätte, aga motivatsiooni ja eks ka jõudu oli vähe, et 3x järjest jooksu teha. Oleks ära kannatanud, oleks reel olnud tagasi.

Eks ma olin oma mega kõrge pulsi pärast ka veits mures ja tegelikult mulle sobis, et lõpp oli rahulik jalutuskäik. Veits ebameeldiv oli aga janu, mida ma kannatasin viimased ca 12 km, sest oma jook sai otsa ja kuskilt ega kellegilt seda juurde saada ka ei õnnestunud. Peaaegu oleks juba lund sööma hakanud, aga siis jõudsin juba suure tee äärde ja see kemikaali-lumi oleks vist veits kehva maitsega olnud.

Lõpus lootsin sellele, et Elva mnt äärne kergliiklustee on korralikult hooldatud ja ma saan seal ilusa lõpuspurdi ka teha. Aga võta näpust. Pm kui kogu ülejäänud rada oli liustik, aga seejuures suht sile liustik, siis  Elva mnt ääres oli libe kuumaastik.

Aga sellele vaatamata mahtusin aega, mille ma endale märgiks olin seadnud. Ehk siis tulin jala Otepäält Tartusse alla kuue (6) tunni.

Fesarist leitud pildil on liustik enne Luket ja "minu" grupp.

Matkajärgne saun ja siider olid väga mõnusad! Aitäh korraldajatele!

No comments: