Saturday 24 November 2012

gibberish about Novembrijooks

Kõige esimene emotsioon on see, et hästi läks! Tulemusi küll veel väljas ei ole (kuigi võiks, sest ajavõtt oli ChampionChip´i poolt), aga Endomondo järgi võiks arvata, et aeg on ca 25-26 minutit. Rada ise oli ametlikult 5 km, aga tänu minu ökonoomitamisele (nali) sai Endomondo kokku siiski alla 5 km, millest mul on kahju, sest oleks tahtnud saada ühte head 5 km aega kirja.

Kvissentali ma jooksin kohale. Enne olin käinud jooksuga pangaautomaadi juures, et Garminile pulga ostmiseks raha oleks. Siis tunne küll hea polnud. Selle väikse aja peale hakkasin kuidagi säärekondipealsed valutama. Mõtlesin juba, et peab kompressioonipõlvikud alt ära võtma, et äkki asi selles. Kindlasti otsustasin võistlusele minna ilma kilekata (hea otsus!). Käisin siis veel korra toas ja jätsin natuke raske südamega ahjus puud järelvalveta kustuma. 

Jooks Kvissentali oli norm - sai mõnusasti soojaks joostud. Ajaliselt olin ma kõik ideaalselt klapitanud - hiljaks ei jäänud ja tühja ei passinud.

Stardis seadsin end ühe tütarlapse lähedusse, kelle kohta ma teadsin, et me võiks umbes sama kiired jooksjad olla. Päris ruttu oli selge, et mina olen siiski kiirem. 

Sellel jooksul ma pm üldse ei harrastanud tuules jooksmist. Pärast suuremat stardisaginat asusin mööda jooksma ja see ei olnud raske. Pm ainult üks seltskond noori mehi pani minust veel raja suurimal langusel mööda ja rohkem keegi minust mööda ei saanud. Samas ma ise võtsin korralikult skalpe (nii mulle tundus). Kellest mööda sain, see ka maha jäi.

Praegu ma ei suuda tulemusi ära oodata!
Ja pilte ka muidugi!

No comments: