Monday 9 July 2012

gibberish about Siplase

Eelmisel teisipäeval käisime ootamatult Rakvere lähistel sõitmas. Ilm oli super. Kohale oli tulnud 3 naist (mina, ca 40 aastane ja ca 13 aastane). Niisiis kindel kolmas koht. Esimestelt meestelt sain kohe esimesel ringil ringiga pähe.

Igal ringil oli mul mingi jama ka. Kohe pärast starti oli tõus ja seal sadasin võssa kah, sest ma ei saanud jalga lahti. Esimesel ringil kaotasin enamuse oma rattakellast ära ja siis otsisin seda ja sinna läks aega muidugi.

Teisel ringil tuli kett maha. Kolmanda ringi lõpus mõtlesin, et ohh midagi juhtunud ju, aga siis nägin, et mul paremal jalal on rattakingal peaaegu nina läinud. Selle kleepisin liimiga eile enne Rakke Rattamaratoni kinni ja püsis isegi!

Neljandal (viimasel) ringil juhtus ainult see, et Epp helistas ja ma ei kukkunudki! Aga eks ma olin hullult ettevaatlik kah.

Auhind oli küll super. See oli kaks pastakat. Jee! Aga tegelikult oli auhinnaks ratta/mürgi/enda prits. Ise sain/saime valida. Kuna me just olime endile uued maanteekummid ostnud, siis neid ei valinud. Teises komplektis oli veel tass ja spordijoogi pulber ka. Tassist on veits kahju, aga jee me saime juba eile end Rakkes puhtaks pesta. See oli niii mõnus ja mugav!

No comments: