Tuesday 17 May 2011

gibberish about rattavärk

Üle-eelmine laupäev oli esimene Elion Estonian Cup etapp. Rõuges. Kohas, kus mul esimene aasta läks hullult hästi ja teine aasta halvasti (mul oli külm ja see keeras kogu mu sõidu tuksi). Seekord oli ilm hea. Stardikoridoris oli mul seljas pikkade käistega särk, rattasärk ja rattadressikas. Ilm ise oli jube tuuline - tuul puhus pm igas suunas. Samas vahepeal piilus ka päikest ja kuidagi oli nagu lootust ilusale ilmale, kuigi võistluspaika jõudes oli tunne, et miks küll peab külm olema, et kõik läheb ju halvasti (:-D) ja inimesi oli ka talvejopedes. Aga tänu heale õnnele õnnestus mul enne starti siiski rattadressikas kärutiimile anda ja pärast tuli välja, et ühest kihist riietusest loobumine oli väga tark otsus.

Sõit läks hästi. Pulss oli muidugi algul päris karm. Ma kunagi varem ei olnud rattavõistlustel pulsokat kasutanud ja nüüd siis sain teada, et kui mul pulss on nii 176-178, siis on täitsa norm sõita, aga kui nt 182 on, siis on noh veits raske või nii. Aga muidu ma ise arvan, et mul on täitsa ok pulss, isegi kui seda 220-miinus-vanus arvestada.

Aga jah - ratas lippas päris hästi. Omas vanuseklassis tulin kümnendaks. Ise olen väga rahul. Eriti kui arvestada, et tol nädalal olin ma konkreetselt null (0) trenni teinud ja haige olnud.

Ma sain isegi raja tehnilisemas osas (enne lõppu oli see) ühe minu taga singlil sõitnud mehe käest kiita, et osavalt sõidan. Hehee ja ma veel ütlesin, et ma ei oska enam üldse maastikul sõita.

Aga see pühapäev on siis etapp Rakkes, mis on Rõuge kõrval teine nö raske rada (tõusude ja tehnika poolest). Ma väga loodan, et ma sõidan Rakkes vähemalt pooltki nii hästi kui Rõuges.

Täna käisime Epuga isegi veits trenni tegemas (20 km). Ihastes. Mu arust oli sealsetes metsades päris hea sõita. Paar "ohtlikku" tõusu ja langust oli ka (NOT).

Kui kõik sujub, siis neljapäeval lähme Tartu Rattaralli lühikest rada sõitma. Elva-Pangodi-Tartu. 65 km. Tartu Rattaralli on muidu järgmine nv ja ma ka sõidan. Päev enne seda on see proffide linnasõit, mida on meie koduaknast väga hea jälgida. Kes ei usu, tulgu vaatama.

Selline võistlusgraafik siis.

Äkki varsti kirjutan meie Taani-reisist ka veits ja lisan pilte.

Aga muidu homme beebikino, ülehomme arst ja reedel vist taas beebikool.

Oh peakski igaks juhuks vaatama, et mis filmi homme näidatakse, et homme mingeid suuri üllatusi ei oleks.

No comments: