Tuesday 22 March 2011

KUI OLLA NELI-VIIS MINUTIT ÕNNELIK, ON SEE JUBA VÄGA HEA PÄEV

laupäevases EPL's oli intekas Jesper Juuliga.
minu arvates on kõik temaga tehtud intekad niiiii inspireerivad, et ma täitsa imestan, et ma olen siiamaani suutnud vastu panna kiusatusele osta mõni tema raamat.
ma vist lõikan selle inteka lehest välja, et ka hiljem seda lugeda.
või siis kirjutan mõned laused kuhugi suuuuuurelt.

näiteks ütleb Juul, et tänapäeva vanemaid iseloomustab teatud neoromantiline lähenemine lastele, mis tähendab seda, et tahetakse olla õnnelikud, õnneliku peret, õnnelikke lapsi. Minu arvates võib seda lähenemist laiendada suht kõikidele inimestele ja mitte ainult lapsevanematele. Lisaks ütleb Juul, et kui olla neli-viis minutit õnnelik, on see juba väga hea päev. Et kui te teate kedagi, kes on olnud väga õnnelik kolm kuud järjest, palun tutvustage teda Juulile.

Niisiis:
KUI OLLA NELI-VIIS MINUTIT ÕNNELIK, ON SEE JUBA VÄGA HEA PÄEV.

1 comment:

ploomike said...

tead ma ei teadnud, kes on jesper juul ja ma googeldasin teda. avastasin, et on kaks jesper juuli. mõlemad on huvitavad. üks arvutiprogrammide ja -mängude teoreetik/uurija ja teine pereterapeut. ja üldse ma arvan, et jesper on ilus nimi.
õnnitlen sind ka esimese lugemiku postituse eest :)