Thursday 17 March 2011

gibberish about ciao bella

ossa ma vaatsin oma vanu nagi albumeid, mis ei ole ratastest või võistlustest
ma lihtsalt pean jälle hakkama pilte tegema, kui ma väljas käin
nt on mul pilt kahest täiesti võõrast poisist lutsu teatrimaja ees enne selle remonti. maja oli ikka väga kehvas seisukorras enne. ma pm ei mäletanudki enam.

nii et siimu rõõmuks pean ma oma fotoka tühjaks tegema. oki mingi 10-15 pilti jätan ikka alles sinna nii fotoalbumi mõttes. kui kõik sobib, siis me homme lähme peole ja siis ma krt ausõna teen pilte!

pm kas mul tasuks kaltsukast osta roosa t-särk, millel coca-cola stiilis on peale kirjutatud ciao bella? ah?

pm mul oleks üks lugu athena kinost ja banksy filmist ka rääkida, aga see selleks

aa jaa mulle mu postcrossingu hobi ikka päris meeldib. nats veel ja mul saab korraga postis 7 kaarti olla. kreisi. see on ikka nii äge, kuidas mingite lambi kaartide vahele viskab ikka no nii palju tõelisi pärle! sellest ei saa ma aga ikkagi aru, kas ameerikas tõepoolest ongi ainult üks (1) välismaale saatmise postmark?!

No comments: