Friday 29 October 2010

gibberish about xs

kolmandat päeva nö üksi kodus. väga hull ei olegi. ajan oma koduperenaise asju peamiselt. juu nõu - pesupesu, keemiline puhastus, ahjuküte, nõudepesu, puudetoomine, söögitegu. peaks vist triikima ka. tolmu vaja võtta ja põrandaid pesta.
pm´iliselt ilgelt põnev värk. on ju hästi põnev lugeda?

aga muidu käisime Riias. ma ise sõitsin autoga lennujaamast koju. väike peatus spices on ka. noh nii mõni tund siis. ainult süüa ostsime. masendav. mu ostmise-tsakrad on ikka nii kinni mis kinni.

oasise poes oli aga nii, et ma eelnevalt olin emmele rääkinud, et kle praegu on õudsalt beežid mantlid moes, et sul on ka üks beež mantel, et otsi välja ja pane selga. seal poes siis oli üks beež mantel müügil ja ma siis mõtlesin, et prooviks selga seda. hakkan selga panema ja emme, et isver, mis asi seal selja taga on, et tema mantlil sellist asja ei ole, et siis küll ta oma oma mantlit ju kanda ei saa (pole ju üldse moodne vms). seljal oli siis volangi moodi asjandus. ma siis läksin peeglit otsima. peegli juures müüja ütleb, et neil on seda mantlit igas suuruses. mina, et jah, et mul kõige väiksem on seljas. müüja ikka, et tulge, neid on igas suuruses, et xs-i ka. ta pidi ikka ise üle kontrolima, et ma tõepoolest xs-i selga panin. ei uskunud niisama.

aga Riia liiklus on muidu ok. ainult lätlased ei oska sujuvalt sõita ja suunatuld kasutada. kaks ärritusin ja siis rohkem enam ei viitsinud.

No comments: