Wednesday 12 May 2010

gibberish about maris

palun ärge laske enam marist (maris uusna siis, mitte keegi läti mees) r2 hommikuprogrammi eetrisse!!!
kas on hea mõte, et hommikul on eetris niivõrd noriv inimene? just nimelt hommikul?


ma jah mitu korda olen kirjutanud marisest, aga ta IKKA veel on eetris. miks?! kas ma tõesti olen ainus, keda marise suhtlusstiil häirib? ei ole ju?

ma praegu mõtlesin sellele, mis siis stuudios toimub, kui muusikapala peal on. kas maris ja margus siis üldse räägivad? või käitub maris ainult eetris nagu mõrd?
.....
tsiisas tsikk, kas sa tõesti ei ole näinud, et inimestel on käsi autoga sõites aknast väljas? niimoodi küünarnukiga toetab aknaraamile, kui aken on all lastud (see ei olnud nüüd selle hommikuprogrammi kõige õudsam hetk, aga see just nüüd oli!)

No comments: