Sunday 9 May 2010

gibberish about köök, ahi, vannituba

see siis emadepäeva tort
osa oli õnneks juba söödud ka ja osa jäi alles ka

aga eile oli kevadlaat Tartus ja kusjuures väga äge kevadlaat. ägedam kui hansapäevad ja see laat seal noh jälle-mul-ei tule meelde kohas (Maarja kodukandis, Võru külje all, im sorry...)
suht iga lett müüs ägedat kraami. isegi lätlased ja leetlased müüsid norme asju. pm´iliselt oleks võinud seal ikka s*taks asju osta. ma ostsin veits süüa ja emmele ka miskit (nüüd on see suvilas ukse küljes). ja kui soe eile oli! 23 kraadi!



vannituba (jaa! sinna tuleb vann. kuidas siis muidu?) enne.
vannituba pärast. uskumatu, et see isegi näeb toa moodi välja. vannituppa on nüüd vaja veel seina- ja põrandakivid, põrandaküte ja eks vist veel mulle tundmatuid vidinaid osta. aga olulised asjad on olemas. aa peegel on ka veel puudu!

1 comment:

ploomike said...

Vastseliina on see koht :D Vastseliina maarahva laat. Aasta sündmus :D
Kahjuks ma see aasta ei saa minna, kuid mu süda on seal.