Friday 11 December 2009

gibberish about seebipank

yo
ma eile seebipangas käisin konsultatsioonil
sellisel väiksel peaaegu 1,5 h-sel :O
ise ka ei uskunud, kui pärast õues kella vaatasin, et niiiiiiiiiiiii kaua aega läks
kogu raha eest siis
v noh sentigi ei maksnud
konsultatsiooni daamil (nii ütles samas mu kohta härrasmees eeslauas, kes eeslaua tsikse asendas) oli päääris palju igast auhinnaplaadikesi vms seina ja laua peal (hullem müüginaine siis)
pm´iliselist olen ma madala riskiga ja mulle sobiks III sammas
vot
kui koju tulen, siis tsekin Äripäevast, millisel madala riskiga fondil siis kõige kõvem tootlus on ja kas ikkagi ei pea sinna kogu aeg (iga kuu siis) sisse plekkima
AGA see oli äge, et daam pärast konsultatsiooni lõppu küsis, kas ma liftiga üles ka tahan sõita
ihihihihi
sõitsin siis triikrauamaja tippu ja vaatasin häääästi kiiresti vaate ka ära :-)
oli peaaaegu nagu mul aknast :-D aga kõrgemalt ja teise kohta
aga kui võimalik oleks, siis võiks veel seda vaatama minna küll ja järgmine kord natuke pikemalt vaadata
kuigi ma ütlen seda, et Tartut on ikka kõrgelt ülevalt palju põnevam vaadata
ja kui ma oma liftitripilt tagasi alla jõudsin, siis eeslaua härra küsis, et kas sain ikka õige inimese kätte üleval, et täna paljud ei saanud oma otsitud inimest kätte (pole ime ka kui eeslaua tsiksid olid lehe peale valed numbrid kirjutanud ja pooled asjad välja jätnud nagu selgus)

No comments: