Monday 28 December 2009

gibberish about äripäeva peatoimetaja/kaubamaja kärumees

tärä
mind nüüd ikka kohe vääääga huvitab, mille järgi need telefonimüüjad valivad isikuid, kellele nad helistavad
just hetk tagasi helistati mulle mingisest ravimimüügifirmast
ja mis "ravimeid" mulle siis pakuti?
mingit preparaati salenemiseks ja miskit ravimit liigesevalu vastu!
ma ütlesin, et mul pole kummagagi probleemi
käsitlematu

ja üleüldse, pärast seda kui ma pidin emti üle minema, helistatakse igast kohtadest mulle ja küsitakse igast asju
hepatiidi kohta ka nt
ja jumal teab mille

ja pm neljap koju. kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kes ka läheb, võiks mind ka peale võtta
neljap on lühendatud tööpäev kaaa :-)

ja mul on veel igast asju rääkida
siimule juba rääkisin
üks asi on see, et ma eile istusin lesbi kõrval
see on alustuseks

tsauu-pakaa

No comments: