Saturday 18 April 2009

gibberish about with a laugh like that

hästi offtopic
aga
mulle FF´i uus plaat meeldib
tuli tunne, et tahaks täna FF´i kuulata
täna panin päeva esimeseks looks suvavalikuga "Live Alone"
mitu tundi mängis see
kuidas ma varem ei märganud, et see niii hea lugu on?

sarnane lugu nats nagu epliku viimase plaadiga
ostsin plaadi
panin selle peale
läksin voodisse lehte lugema
lugesin lehe läbi
ükski lugu pead tõstma ja valjemaks keerema ei pannud
aga tegelt,
see ka ju hea plaat on.

ja hästi kahju, et täna selline tuul on
ma ei julgenud oma veel nats nohuse olekuga sõitma minna
nats maja ümbruses tiirutasin ja proovisin oma uut amorti
suvilas käisin ka korra, mõtlesin seal ühe hästi mõnna tiiru teha, aga võta näpust
sain elvast vähemasti ühe topi, mis uskumatul kombel mu arust sobib nii peole, trenni kui ka asjalikeks asjadeks
uskumatu
ja ma vist enam ei julge ise üksi ratast autosse panna
vist lõin veits ära... :-(

ja ma nädala sees sõin salvesti purgisuppi
enam hästi ei julge...
mingi plastmassist terav tükk oli sees seal
mul nüüd esihammas valus on
vnoh nüüd mul mõlemad esihambad on hellad
teine sai paar aastat tagasi klubis klaasi äärega pihta
va-lus :-S

ja ma täna vaatasin oma iiri-reisi pilte
fakk kui blond ma olin!!!

nii aga nüüd peab asjad kokku panema
hooaja esimene võistlus on homme jõelähtmel


veits külm on


No comments: