Saturday 25 April 2009

gibberish about s*taks hüüumärke

yoooooo
mul küüned kollase lakiga nüüd

aga muidu homme lähen xdeamile
mina, kes ma üldse ei jookse
üldse kohe mitte
aga noh rattaga ma sõidan
ja kanuul proovin siis keskele saada vms

ja nii soe ju olla!!!
nüüd kohe rattaga linna peale
ostsin jõhvikamahlaga ginni ka 
täna joon ära

ja järgmine nädal ju 1. mai
nii äge
ja üldse mitte selle imeliku ürituse pärast
kuhu reklaamiti, et ohh 100 000 rahvast tuleb kohale
tegelt mingi 3 000 reganud aint
veider

aga suvilasse tahaks väga minna
ja ägeda tiiru teha

ja pühapäeval ju mulgi sõit on
seal pidavat veel lund ka rajal olema

aga muidu see aasta juba kaks (2) võistlust olnud JUBA

aga trennikaardi eest maksan küll suht tühja
kui ma sinna ikka aint ühe korra nädalas saan minna, siis suht jama ju
varem ma mõtlesin, et käiksin rohkem küll, kui saaks
aga kui väljas võimalik nii palju ägedat teha on, siis noh...

ja veelkord: väga hea ff plaat on!!!
pean lood ikka ipodi ka pressima

ja täna on poeedi üritus ka
hea, et see 20:00 algab, saab vast nromil ajal magama mindud

pakaa!!!

No comments: