Monday 7 January 2008

gibberish about täna ja paar eelmise aasta värki

ma pidin selle ägeda ilmaga jälle pikema maa maha sõitma. jälle sama asja pärast.
võti!
aga ma kuulsin paari head lugu programmi saates. üks oli mitchell brothers´i gate crasher, mida ma ei ole soulseek´ist leidnud. teise loo pealkiri oli birthday card. esitajat ei mäleta. seda ma ka pole leidnud.
need teised ägedad otsimise viisid ka tulemust ei andnud.
ja seda ma ka tahtsin öelda, et eelmise aasta kõige parem pidu oli schilling kilingi-nõmmel koos eel-ja järelmänguga; kõige suurem ebaõnnestumine oli nominaalajaga mittelõpetamine; kõige suurem õnnestumine sai pisi-pisikese alge jaanipäeval.
oh fakk mul tuli meelde, et birthday card´i loo (üks) esitaja on a-track. no kena. proovi seda otsida ja leida. eem see hoopis a-trak on? mingid a-trak gangsta breaks´id ma leidsin :-D

1 comment:

Anonymous said...

a-trak jah. kunagine lapsgeenius skrätsimise osas.