Monday 28 January 2008

gibberish about party-party


nädalavahetusel käisime kahel sünnal.
esiteks ml´i omal. ml´i sünna on näiteks selle suhtes äge, et seal alati mingit ägedat jooki proovida saab. noh mitte aint proovida, sest seda on piisavalt onju ja seda saab juua ka.
tegime seal vändra aveli artikkli süva-analüüsi ka
seda tegime me liisu ja heikoga maailmas ka. seal me ühte kataloogi ka analüüsisime. aga noh aveli ju kataloogist asju ei osta, tema ikka linnast mitme tonnaseid riideid ostab
pämmu
ja siis laupäeval käisime pleissis nele sünnal. jõudsime hiljem kohale. heiks pidi selle aja 7 tolliseid mängima. algul tundus selline suht rahulik istumine olevat. söödi-joodi kultuurselt. keegi ei tantsinud. aga noh mingi aeg läks asi käima ka, tantsiti ka ja puha. ja mitte aint mina ja hs. aga lõpuks läks asi liiga käima. ses suhtes, et siim ütles, et heiko ütles, et üks see klaas mis seal all seina peal on, vot see klaas lõhuti ära.
kallis värk.
ses suhtes ma mõtlen, et päris hea, et ma endal selliseid läbu sünnasid teinud ei ole. sest see ikka suht räme tunne on, kui su oma "sõber" midagi nii kallist ära lõhub. ja noh veel midagi sellist ka veel, mis tegelt sinu oma polegi.
üks kord tegelt oleks mu sünna läbuks ära läinud. 11 klass. pinginaaber rääkis, et bob tegi näiteks kanepit vannitoas. ja üleüldse mul suurt kontrolli toimuva üle ei olnud. aga siis õnneks tuli emme, mina läksin uksele vastu poiste t-särgis, sest oma särgist ma olin pudelimängus ilma jäänud.
ja emme peale ma ei olnud üldse pahane, et ta selle asja laiali saatis. ega ta ei pidanud suurt midagi ütlema ega tegema ka. kõik läksid ja olid normid. ja keskööks oli pidu läbi.

No comments: