Tuesday 7 August 2007

gibberish about puhja retk

annikoru ja puhja vahepeal
vaade vasakule
vaade paremale
selle kollase laigu pärast
ja selle tegi fotokas täitsa iseseisvalt
tegelt ma otsisin minu nimelist küla. aga ei leidnud
ma nii ootasin silti, mis näitaks, et "* 5 km"
vms
ja siis ma otsustasin hoopis puhja sõita
puhjas sõin seal tee ääres õunu
martsipani-õunad olid
hästi head
ja siis oli mul jooki juurde vaja
burksiputkas oli hästi vähe asju külmas
niiet käisin esimest korda puhja supermarketis
parkisin ratta ära
ja siis minuga koos tuli poodi üks tsikk sisse
kauboikaabu peas
paljajalu
selgpaljas kleit seljas
ja pärast me saime kassa juures kokku
ja ta küsis mu käest, et kas see kleepekas seal ujumisrõngakarbi peal on hind
mina, et jah, on küll
siis ta rääkis, et ta käis hiljuti esimest korda turu peal
ema oli tal ka kaasas
ja seal olid küüslaukude peal ka kleepekad, et "10", "7" jne
ja ta ei olnud aru saanud, et mida need tähendasid
mina, et küünte arvu v?
tema, et jah
ta ütles, et turul kõik naersid ta üle. et siin poes ka naeravad
siis ta hakkas mõtlema, et miks ta ujumisrõngast ostab, et kes selle täis puhub
mina, et mõni peika puhub
tsikil oli käes klaas arvatavasti rummkoolaga
justnimelt klaas
ja ta nägi päris armas välja, selline pisike blond ilusate huultega
aga nats oli näha, et tal läheb teine päev
siis ta maksis oma rõnga eest ära
ja jättis müüjale tippi kah
ja ütles mulle tsau
pärast ma sõin ja jõin poe juures
ta tuli oma bussi juurest poe juurde tagasi
ütles, et ta tegelt tuli poodi hoopis tampoone ostma
see buss oli suht poisse täis
ja siis ta tuli poest jälle tagasi
ja ütles, et ta läheb pärnu
ja pakkus, et ma võiks ka nendega pärnu tulla
mina, et kle, mul on ratas
ta ütles, et suva, meil on buss, võtame ratta peale
mina, et kle, et ma ikka ei tule
tema, et no ok, aga ma lähen
ja läkski
juht oli siiski veel üks blondiin

aga pühapäevast mul ei ole ühtegi pilti
aga mild case of piffipäevitus on küll

ja kergelt kopp ees on ka osadest asjadest
aga muidu, its all good

No comments: