Monday 13 August 2007

gibberish about eta mjiiks inimtõrjeks

mul on juures viis (5) uut sinikat
üks vana on alles
üks käe pealt on kadunud
kukkusin kaks korda
ratta pealt esiteks
parema puusa peale
you know: esipidurid
ja õhtul, kui ujuma läksime, siis ka
kah parema puusa peale
niiet seal on pm´iliselt kaks sinikat
ja kui tagasi sõitsime, siis sain suure kiviga vastu paremat pahkluud või hüppeliigest vms
ja parema käe see tagumine lihas on ka valus

noh

aga muidu on hea

pipragaas on mul nüüd olemas
kui ma seda jahipoes ostmas käisin, siis see mees seal küsis, et "inimtõrjeks ikka või?"
ja-jaa!
aga hea, et ma selle ostsin
sest see seltskond, kellega ma sõitsin, oli ikka päris "huvitav"
kolm annelinna venelast
nii 20 aastased
juht oli arvatavasti poksija
ma käelihaste ja tema näo järgi arvan nii. ja tal rippus autovõtmete küljes poksikinnas kah.
esiistme boris viskas kohe käppa kah, et saame tuttavaks
ööäää
ja tagaistme peeter ei rääkinud üldse pa estonski ja ta pidi kogu tee spordikotti oma süles hoidma. ta rääkis oma master plan´ist vene keeles. midagi fondidest. et need ei ole veel eestis populaarsed.

aa ja see auto oli mul esimene kah
ma ei olnud jõudnud isegi seisma jääda
ja noh kogu tee möllas autos trääns
ja mina sain nats vene aktsiendi ka külge

poksija pani pärast viljandit kellegi novõi albjumi peale
algul oli selline kitarr ja naishääl
suht ok
ja siis tuli tuhh-tuhh taha
normaljok

mingi laulu peale tagaistme peeter ütles, et mis lugu see on, mul nagu ka oleks see lugu olemas
poksija ütles, et eta mjiiks

ja siis pärast võrtsu tuli sirge tee ja poksija arvas, et ta sõidab nüüd nagu lennuk kilingi-nõmme

aga muidu tundus, et nad sõitsid esimest korda autoga pärnu
mina nagu pidin neid juhatama

ja mul on nüüd pm´iliselt suvepildid ka olemas

ja 11.30 läheb rong maale
jee!

No comments: